Analiza skarg i wniosków
Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg
Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.
Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
- Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r.poz.23).
- Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
- Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-259 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII
Forma załatwienia spraw:
Dyrektor Przedszkola przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.
Skargi i wnioski kierowane do Dyrektora Przedszkola ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków.
Termin załatwienia spraw:
Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Analiza skarg i wniosków za rok 2021
W roku 2021 nie wpłynęłą żadna skarga.
Informacja powiązana z wydziałem: Przedszkole nr 2
Pliki powiązane z informacją
- Brak plików do pobrania
Odnośniki powiązane z informacją
- Brak odnośników do wyświetlenia
Metryka informacji | |
osoba, która wytworzyła informację: | Beata Piwowar |
Osoba, która wprowadziła informację do BIP: | Beata Piwowar |
Autor ostatniej poprawki: | Beata Piwowar - Wojciechowska |
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP: | Beata Piwowar - Wojciechowska |
ilość wyświetleń: | 3083 |
data wytworzenia informacji: | 02.01.2018 |
data wprowadzenia do BIP: | 13.02.2018 09:56 |
data weryfikacji: | 01.02.2022 23:24 |
data ostatniej zmiany: | 01.02.2022 23:24 ![]() |